سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اموزش جدید

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

بازاریابی دیجیتال یک چتر برای تمام فعالیت های بازاریابی است که به صورت آنلاین انجام می شود. مشاغل از کانال های دیجیتالی مانند جستجوی گوگل ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و وب سایت های خود برای ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه خود استفاده می کنند.

 

مردم اکنون دو برابر بیشتر از 12 سال قبل در اینترنت وقت می گذرانند. در خطر تکرار خود ، روش خرید امروز مردم کاملاً تغییر کرده است. این بدان معنی است که بازاریابی آفلاین سنتی دیگر مانند گذشته موثر نیست.

 

اکنون آن را امتحان کنید: ابزار آنلاین رایگان برای ایجاد شخصیت خریدار شخصی خود

بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال هر شکلی از بازاریابی است که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید. بازاریابی همیشه برقراری ارتباط با مخاطبان هدف شما در مکان مناسب و در زمان مناسب بوده است. امروز این بدان معناست که شما باید مشتریان خود را در جایی که وقت خود را می گذرانند ملاقات کنید: در اینترنت.

در HubSpot ، ما اغلب در مورد بازاریابی ورودی به عنوان یک روش بسیار موثر درگیر کردن ، تبدیل ، بستن و نهایتاً خوشحال کردن مشتریان به صورت آنلاین صحبت می کنیم. اما ما در مورد بازاریابی دیجیتال مرتباً س fromالاتی از سراسر جهان می گیریم.

 

ممکن است یک بازاریاب فصلی ورودی به این موضوع تمایل داشته باشد که بگوید بازاریابی داخلی و بازاریابی دیجیتال تقریباً همان چیزها هستند. با این حال ، چند تفاوت کوچک اما ظریف وجود دارد. ما با بازاریابان و بازرگانان در ایالات متحده ، انگلستان ، آسیا ، استرالیا و نیوزیلند صحبت کردیم و چیزهای زیادی درباره این تفاوت های کوچک و نحوه درک آنها در سراسر جهان آموختیم.

 

تاکتیک ها و ابزارها در بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال طیف گسترده ای از تاکتیک ها و مواد را شامل می شود - از وب سایت شما گرفته تا مواد مارک آنلاین ، تبلیغات دیجیتال ، بازاریابی از طریق ایمیل ، بروشورهای آنلاین و سایر موارد. بهترین بازاریاب های دیجیتال درک درستی از مواد یا تاکتیک های مناسب برای هر هدف دارند.

 

در اینجا خلاصه ای از مواد و تاکتیک های معمول آورده شده است:

مواد

وبسایت شما

پست های وبلاگ

کتابهای الکترونیکی و مقالات سفید

اینفوگرافیک ها

ابزارهای تعاملی

کانال های رسانه های اجتماعی (فیس بوک ، لینکدین ، ??توییتر ، اینستاگرام و غیره)

پوشش آنلاین (روابط عمومی ، رسانه های اجتماعی و بررسی ها)

بروشورهای آنلاین و کتابها

مواد مارک (آرم ، فونت و غیره)

چه تاکتیک هایی در بازاریابی دیجیتال وجود دارد؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

بازاریابی محتوا

بازاریابی ورودی

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

پرداخت با هر کلیک (PPC)

بازاریابی شریک

تبلیغات بومی

اتوماسیون بازاریابی

بازاریابی ایمیلی

روابط عمومی آنلاین

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

هدف از بهینه سازی وب سایت شما افزایش بازدید ارگانیک (رایگان) به وب سایت شما از طریق رتبه بندی بالاتر در نتایج موتور جستجو است.

 

بازاریابی محتوا

هدف از ایجاد و توزیع مطالب محتوایی افزایش بازدید ، آگاهی از برند ، تولید سرب و در نهایت تعداد مشتری است.

 

بازاریابی ورودی

اصطلاح بازاریابی ورودی به رویکردی گفته می شود که کل قیف بازاریابی را در بر می گیرد. هدف این است که مشتریان را از طریق استفاده از محتوای آنلاین جلب کنید ، آنها را تبدیل کنید ، با آنها تجارت کنید و از آنها الهام بگیرید.

 

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

با استفاده از این روش ، مارک و محتوای خود را در کانال های رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید تا میزان بازدید و آگاهی از برند خود را افزایش داده و منجر به تولید شرکت خود شوید.

 

پرداخت با هر کلیک (PPC)

این اصطلاح به یک روش صورتحساب در تبلیغات آنلاین پرداخت شده اشاره دارد که در آن شما برای هر کلیک روی تبلیغ خود مبلغی را پرداخت می کنید. یکی از شناخته شده ترین ارائه دهندگان تبلیغات PPC Google AdWords است.

 

بازاریابی شریک

این مبلغ تبلیغاتی مبتنی بر عملکرد است که در هنگام دریافت محصولات یا خدمات شخص دیگری در وب سایت خود ، کمیسیون دریافت می کنید.

 

تبلیغات بومی

تبلیغات بومی مربوط به تبلیغات مبتنی بر محتوا در بستری است که در آن در کنار محتوای پرداخت نشده نمایش داده می شود. یک مثال خوب در مورد این پست های حمایت شده در BuzzFeed است. بسیاری از بازاریابان تبلیغات در شبکه های اجتماعی را "بومی" می دانند ، به عنوان مثال. ب - تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام.

 

اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی اصطلاحی برای نرم افزاری است که برای خودکارسازی کمپین های بازاریابی استفاده می شود. بسیاری از دپارتمان های بازاریابی وظایف تکراری دارند که می توانند به صورت خودکار انجام دهند مانند ایمیل ، پست های رسانه های اجتماعی و سایر اقدامات انجام شده در وب سایت ها.

 

بازاریابی ایمیلی

مشاغل از بازاریابی ایمیلی به عنوان راهی برای ارتباط با مخاطبان هدف خود استفاده می کنند. بازاریابی از طریق ایمیل اغلب برای تبلیغ محتوا ، تبلیغات و فروش استفاده می شود