سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اموزش جدید

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

بازاریابی دیجیتال (یا "بازاریابی دیجیتال") ارتباطی است که با استفاده از فناوری های دیجیتال ، بیشتر از طریق اینترنت انجام می شود. این هدف برای ایجاد آگاهی از برند ، تولید سرب ، تبدیل ، وفاداری مشتری و افزایش آن است و هدف آن افزایش تعامل بین گروه هدف و نام تجاری است. بازاریابی دیجیتال را بازاریابی مبتنی بر داده نیز می نامند زیرا براساس مجموعه داده ها است و از تجزیه و تحلیل داده های مشتری برای بهینه سازی استراتژی های ارتباطی استفاده می کند.

استراتژی بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال شامل تمام اقداماتی است که در ارتباط با اهداف ارتباطی و اقتصادی در فضای دیجیتال است.

تفاوت بازاریابی دیجیتال و بازاریابی آنلاین چیست؟

بازاریابی دیجیتال ارتباط هدفمندی است که اکنون به طور فزاینده ای شخصی شده است و از طریق دستگاه های الکترونیکی با استفاده از سیگنال های دیجیتال با مشتریان (بالقوه) ارتباط برقرار می کند. مزیت فناوری دیجیتال در اندازه گیری همه اقدامات نهفته است: علائم کاربر مدیر بازاریابی دیجیتال را قادر می سازد تا موفقیت را برای بهینه سازی بازاریابی اندازه گیری کند. محتوا اغلب از طریق برنامه های دیجیتال مانند وب سایت ها ، برنامه ها ، ایمیل ها یا سیستم عامل های رسانه های اجتماعی پخش می شود.

 

بازاریابی آنلاین نوعی فرم بازاریابی دیجیتال است - ارتباط دیجیتال لزوماً نباید به وب متصل باشد. بازاریابی دیجیتال می تواند به صورت آفلاین نیز انجام شود - به عنوان مثال از طریق تبلیغات نمایش در مکان های عمومی. به تعبیری محدودتر ، بازاریابی دیجیتال فقط ارتباطات از طریق فناوری دیجیتال را توصیف می کند ، سیگنالهای آن مبتنی بر سیستم باینری هستند - صرف نظر از منبع و رسانه ای که از طریق آن محتوا پخش می شود.

بازاریابی دیجیتال: اقدامات و استراتژی ها

بازاریابی دیجیتال از ابزارهای مختلفی تشکیل شده است که هرکدام اهداف متفاوتی دارند. گزینه های منفرد به عنوان بخشی از یک استراتژی بزرگتر بهم پیوند می خورند و اغلب بر یکدیگر تأثیر می گذارند. یک استراتژی بازاریابی دیجیتال معمولاً برای ایجاد ارتباط بین اقدامات مختلف به منظور ایجاد رابط ها و امکان تأثیرات ضرب ، طراحی می شود. یک کمپین موفق در میان چندین رسانه با پیام ثابت و ارزش تشخیص قوی ، ارتباط تلفیقی نامیده می شود. در عین حال ، باید اطمینان حاصل شود که محتوا و قالب ، نیازها ، الزامات و انتظارات کاربر در رابطه با رسانه مربوطه را برآورده می کند. هدف باید همیشه این باشد که بازاریابی دیجیتال در طول سفر مشتری مشتری ، نیازهای کاربر را تکمیل کند و در عین حال ماهیت رسمی نقاط مختلف لمس را رعایت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، ما خوشحالیم که به شما به عنوان آژانس های بازاریابی آنلاین از برلین مشاوره می دهیم و پیچ های مناسب برای استراتژی بازاریابی آنلاین خود را پیدا می کنیم.

 

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا محدود به فضای دیجیتال نیست ، بلکه نقشی محوری در ارتباطات بین یک شرکت و گروه های هدف آن دارد. بازاریابی محتوا به طور فزاینده ای و عمدتا به صورت دیجیتالی اتفاق می افتد. علاوه بر این ، بازاریابی دیجیتال به طور قابل توجهی با رویکرد استراتژیک بازاریابی محتوا شکل گرفته است. در عین حال ، بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محتوا ، رشته های بعدی را با سایر وزن های استراتژیک متحد می کند ، اما ، همه در هنگام تعامل ، اثرات ضرب دلخواه را ایجاد می کنند.

محتوا

بازاریابی دیجیتال از روی محتوا زندگی می کند. بازاریابی محتوا به معنای پرداختن به گروه هدف به روشی نیاز گرا از طریق ارزش افزوده از نظر محتوا است. در کانال های ارتباطی مربوطه منتشر می شود بدون اینکه گیرنده در ازای آن چیزی بخواهد. محتوا باید غیر الزام آور و رایگان باشد تا گروه هدف درگیر آن شود. هرچه محتوا برای کاربر مرتبط و باارزش باشد ، تعامل وی با آنها بیشتر بوده و احتمال تصمیم گیری در خرید بیشتر است. با این حال ، ارزش افزوده تنها در صورتی می تواند پتانسیل کامل خود را برای کاربر ایجاد کند که واقعاً نیازها را برآورده کند و از نظر روانشناختی متوجه او شود. باید در مواردی که کاربر به دنبال پاسخ است قابل درک و اطلاع رسانی باشد.

 

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی بازاریابی دیجیتال به ویژه فرصت های جالبی را برای دستیابی به گروه هدف فراهم می کنند. در اینجا کاربران خود را از طریق تنظیمات موجود در حساب شخصی خود تقسیم بندی می کنند. پویایی روانشناختی در رسانه های اجتماعی نیز از موقعیت یابی هدفمند کاربر در یک فضای اجتماعی با استفاده از پذیرش و تعامل انتخابی زندگی می کند. خواه از طریق لایک ، اشتراک یا نظر - با محتوایی که کاربر خودپنداره خود را تقویت می کند. بر این اساس ، ارتباطات در شبکه های اجتماعی متمایل به احساساتی شدن است. در زمینه رسانه های اجتماعی ، از کاربران انتظار می رود محتوایی پیدا کنند که آنها را تحریک ، شگفت زده یا سرگرم کند. آدرس باید در سطح احساسی باشد