سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اموزش جدید

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بهترین قالب های ووردپرسی چیست ؟

 


 

پس از ارسال مطالب در مورد پلاگین های مورد علاقه وردپرس ، سرانجام تلاش کردم تا شما را با قالب ها و قالب های مورد علاقه وردپرس خود آشنا کنم. همانطور که به زودی متوجه خواهید شد ، به مضامین برتر ، یعنی الگوهای مبتنی بر هزینه اعتماد کنید. گرچه این هزینه ها چند دلار است ، اما عملکردهای اضافی زیادی با خود به همراه می آورند که بدون آنها نمی خواهم آنها را انجام دهم.

 

غالباً شما الزامات یا ویژگیهای خاصی را در ذهن دارید ، پس معمولاً حتی نیازی به شروع مضامین رایگان ندارید. از آنجا که بسیاری از تم های رایگان فقط نسخه های باریک نسخه حق بیمه مربوطه هستند یا فقط ویژگی های اساسی بدون الگوهای خاص و عناصر محتوایی پشتیبانی می شوند.

تمام موضوعات ارائه شده در اینجا آماده گوتنبرگ است. برخی تلاش ویژه ای کرده اند تا در سطح عمیق تری با ویرایشگر جدید یا یکی از ویرایشگرهای تصویری دیگر وردپرس ادغام شوند. در این صورت ، می توانید این اطلاعات را در شرح موضوع مربوطه بیابید.

 

در ضمن من به موضوع PageSpeed ??و زمان بارگذاری مضامین توجه ویژه ای داشته ام ، زیرا: Google Update Experience Update در گوشه گوشه است! در ماه مه 2021 ، Core Web Vital به بخشی جدایی ناپذیر از الگوریتم تبدیل خواهد شد. این باعث می شود که PageSpeed ??یک فاکتور رتبه بندی کامل و در نتیجه یک معیار موفقیت برای هر وب سایت وردپرس باشد.

 

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه زمان بارگذاری وب سایت وردپرس خود را بهبود ببخشید ، نگاهی به دوره های آنلاین من با موضوع PageSpeed ??& Web Vital بیندازید.

 

به هر حال: حتی اگر وب سایت هایی که می توانید موضوع مربوطه را در آنها خریداری کنید به زبان انگلیسی هستند ، به راحتی می توانید وب سایت های آلمانی یا آلمانی زبان با هر موضوع توصیه شده در اینجا ایجاد کنید. باطن وردپرس البته آلمانی هم هست!

 

اما اکنون بدون آگاهی بیشتر: این لیست بهترین و سریعترین تم های وردپرس از نظر من است! 9 پیشنهاد من برای تم وردپرس 2021:

1. قالب Divi - چیزی فراتر از یک تم وردپرس!

2. Neve - تم سریع وردپرس در آینده

3. GeneratePress - تم ناب با کد بسیار تمیز

4. Shapeshift - موضوع جدید Thrive با ویرایشگر جلویی

5. Astra 3.0 - تم شیک و سریع

6: نکته برای طراحان: چارچوب صفحه ساز

7. نکته ای برای توسعه دهندگان: چارچوب Genesis

8. Flatsome - تم WooCommerce فوق العاده پاسخگو

9. Impreza - قالب وردپرس چند منظوره

تم های رایگان وردپرس

نکته: قالب مناسب وردپرس را پیدا کنید - این نحوه کارکرد آن است

1. قالب Divi - چیزی فراتر از یک تم وردپرس!

قالب وردپرس Divi آلمانی

تم Divi یک تم وردپرس بسیار جذاب ، شیک ، مدرن و انعطاف پذیر است که می توانید برای ایجاد تقریباً هر صفحه از آن استفاده کنید. این صفحه ساز خود را یکپارچه کرده و حتی از نسخه 4 به مضمون ساز مجهز شده است. برای اولین بار ، بدون هیچ گونه دانش برنامه نویسی ، کنترل کامل وب سایت خود را دارید. Divi تقریباً برای هر نوع صفحه و هر نوع محتوایی الگوهای آماده بی شماری را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بلافاصله شروع به کار کنید و به کار خود ادامه دهید.

 

مناطق الگو با الگو ساز در Divi 4

مناطق الگو با الگو ساز در Divi 4

Theme Builder یکپارچه از توابع شناخته شده Divi Builder استفاده می کند و آن را در تمام زمینه های تم گسترش می دهد ، بنابراین اکنون می توانید از آن برای ایجاد سرصفحه ها و پاورقی های سفارشی ، صفحات دسته بندی ، الگوهای محصول ، پست های وبلاگ ، 404 صفحه و به زودی.

 

من فکر می کنم Divi مخصوصاً برای کاربرانی مناسب است که نمی خواهند خودشان برنامه نویسی کنند ، اما هنوز هم می خواهند به طور کامل در طراحی سایت وردپرس خود تأثیر بگذارند. البته شما همچنین می توانید وب سایت های آلمانی را با Divi طراحی کنید! می توانید یک تم کودک رایگان برای Divi از اینجا دریافت کنید.

 

من فکر می کنم مدل قیمت گذاری Elegant Themes ، سازندگان تم Divi ، بسیار منصفانه باشد. اگر یکبار 249 دلار بپردازید ، می توانید از تمام تم ها و پلاگین ها از جمله ابزارک برای زندگی و تعداد نامحدود وب سایت و حتی برای پروژه های مشتری استفاده کنید. متناوباً ، شما می توانید سالانه 89 دلار برای به روزرسانی و پشتیبانی پرداخت کنید. یک پیشنهاد! پشتیبانی واقعا خوب است!

 

وقتی صحبت از PageSpeed ??می شود ، اگر به مواردی از جمله CSS بحرانی ، حافظه پنهان ، جاوا اسکریپت موکول شده و فشرده سازی تصویر معقول توجه کنید ، می توانید با Divi بسیار خوب کار کنید. پس از ارزیابی داده های میدانی مربوط به 28 روز گذشته ، صفحه آزمایشی به سختی آزمون Core Web Vital را پشت سر گذاشت ، اما این فقط به دلیل بزرگترین محتوای رنگ آمیزی (LCP) است که با یک نمودار کوچک و پیش بارگیری به راحتی قابل مدیریت است. Divi باریکترین موضوع نیست و هنوز هم در بسیاری از نقاط به جی کوئری نیاز دارد ، اما یک انتخاب عظیم از عناصر طراحی و یک ویرایشگر جلویی عالی را ارائه می دهد.

 

این قیمت همچنین شامل دو افزونه عالی Bloom و Monarch است. بلوم یک افزونه انتخاب ایمیل است ، بنابراین daf