سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اموزش جدید

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بهترین افزونه های ووردپرسی چیست ؟

افزونه ها می توانند به شما کمک کنند وب سایت خود را سریعتر و ایمن تر کنید ، درآمد بیشتری کسب کنید ، بازدید شما بیشتر شود یا در زمان زیادی صرفه جویی کنید.

 

مشکل؟

 

هزاران هزار افزونه وردپرس وجود دارد. فقط در کتابخانه وردپرس بیش از 58000 افزونه وجود دارد!

 

تعداد زیادی پلاگین خوب در میان آنها وجود دارد. اما همچنین بسیاری از مواردی که شما حتی نیازی به آنها ندارید و بیشتر از این که به وب سایت شما آسیب برساند آسیب می رسانند.

 

برای اینکه بتوانید گندم را بهتر از گاو جدا کنید ، من این لیست از بهترین افزونه های وردپرس برای سال 2019 را تهیه کرده ام. افزونه هایی که بطور گسترده آزمایش کرده ام و سالهاست که از آنها استفاده می کنم.

 

اکثر افزونه های ذکر شده هیچ گونه اطلاعات شخصی را پردازش نمی کنند. اگر این کار را انجام دهند ، در توضیحات اخطار محافظت از داده ها را پیدا خواهید کرد.

مطالب [پنهان

هرچه افزونه ها کمتر باشد ، بهتر!

1. سئو

2. حریم خصوصی و امنیت

3. عملکرد

4. ابزار مفید

5. سوالات متداول

هرچه افزونه ها کمتر باشد ، بهتر!

قبل از ورود به جزئیات ، می خواهم به شما هشدار دهم. آنچه در مورد بسیاری موارد دیگر اعمال می شود ، در مورد افزونه های وردپرس نیز صدق می کند:

 

هر چه کمتر بهتر!

 

افزونه های زیاد می توانند سرعت وب سایت شما را کاهش دهند و یا وب سایت شما را در معرض خطر بیشتری برای هکرها قرار دهند. حتی افزونه های محبوب و دارای امتیاز خوب که انتظار آن را نداشتید.

 

بنابراین من به شما توصیه می کنم فقط افزونه هایی را که واقعاً لازم هستند نصب کنید.

 

به دلایل امنیتی ، نباید افزونه هایی را که دیگر لازم ندارید غیرفعال کنید ، بلکه آنها را کاملاً حذف کنید. زیرا حتی افزونه های غیرفعال توسط هکرها برای اجرای کد مخرب در وب سایت شما قابل استفاده هستند.

1. سئو

چند افزونه عالی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها وب سایت خود را به راحتی در Google پیدا کنید.

 

در اینجا قصد دارم بهترین ها را به شما معرفی کنم.

 

اگر تشنه بیشتر هستید ، لیست گسترده 21 پلاگین SEO من را بررسی کنید.

 

1.1 RankMath

رتبه ریاضی

Rank Math پلاگین استاندارد جدیدی برای جستجوگرها است و جایگزین سگ قدیمی Yoast SEO می شود.

 

به یک دلیل ساده:

 

این طیف عملکردی مشابه Yoast SEO Premium را ارائه می دهد (بله ، حق بیمه!) اما کاملا رایگان است. علاوه بر این ، عملکرد بهتری را ارائه می دهد و با سرعت بیشتری توسعه می یابد.

 

این مهمترین عملکردهای Rank Math است:

 

عنوان و توضیحات متا را اضافه کنید

تنظیمات نمایه سازی برای پست های منفرد و انواع پست ها

ایجاد نقشه های سایت XML

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی با سیستم امتیازدهی

مانیتور 404

مدیر تغییر مسیر

این همچنین دارای برخی از توابع اضافی مفید ، مانند ب. آرد سوخاری ، افزودن داده های طرحواره ، تأیید کنسول جستجوی Google و امکان وارد کردن تعداد نامحدودی از کلمات کلیدی تمرکز (همراه با کد در توابع. php).

 

چه چیز دیگری می خواهی؟

 

همه عملکردهای Yoast SEO یا Rank Math برای بهینه سازی موتور جستجو واقعاً لازم نیستند. در هر صورت ، شما به تنظیمات نمایه سازی ، امکان وارد کردن عنوان و توضیحات متا و نقشه سایت XML نیاز دارید. توانایی ایجاد تغییر مسیرها نیز بسیار مفید است و شما را در استفاده از تغییر مسیر ذخیره می کند (به زیر مراجعه کنید).

1.2 فهرست خوش شانس WP

فهرست مطالب LuckyWP

فهرست مطالب LuckyWP یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای وبلاگ ها ، مجلات آنلاین و هر وب سایت دیگری است که مقالات طولانی را منتشر می کند.

این امکان را برای شما فراهم می کند که به صورت خودکار یا از طریق کد کوتاه فهرست مطالب را در مقالات یا صفحات (مشابه ویکی پدیا) نمایش دهید.

 

من همچنین از آن در اینجا در وبلاگ استفاده می کنم (به فهرست مطالب بالا مراجعه کنید).

 

یک چیز ، جداول مطالب باعث می شود خوانندگان شما بتوانند به راحتی به سراغ محتوایی که واقعاً به آنها علاقه مند است ، بروند. از طرف دیگر ، نشانه های پرش گاهی اوقات در توضیحات متا در نتایج جستجوی Google نشان داده می شوند ، که این باعث می شود کلیک های بیشتر روی مقالات وبلاگ شما تضمین شود.

 

این همچنین مزایای زیر را نسبت به سایر پلاگین های فهرست مطالب ارائه می دهد ، مانند: B. فهرست آسان مطالب:

 

این سبک است و تأثیر کمی در زمان بارگیری دارد

می توان آن را از طریق کد کوتاه ، بلوک گوتنبرگ و ویجت وارد کرد

به طور منظم به روز می شود

1.3 لینک شکسته

شکسته لینک جستجوگر

پیوندهایی که به جایی نمی رسند برای بازدید کنندگان یا Google مناسب نیستند.

 

به همین دلیل من هر چند ماه یکبار Broken Link Checker را در وبلاگ هایم اجرا می کنم تا مطمئن شوم که همه پیوندهای داخلی و خارجی هنوز به صفحات وب موردنظر اشاره می کنند.

 

نکته جالب در مورد پلاگین:

در مقابل جستجوگرهای لینک خراب خارجی مانند ب) با فریاد زدن قورباغه می توانید پیوندهای موجود در وردپرس را جایگزین یا حذف کنید.

 

از آنجایی که Broken Link Checker می تواند منابع سرور شما را در حین کار خنثی کند ، توصیه می کنم فقط گاهی از آن استفاده کنید و درصورت عدم نیاز مجدداً آن را حذف کنید.

1.4 تغییر مسیر

تغییر مسیر

تغییر مسیر یک افزونه عالی برای ایجاد تغییر مسیر در وردپرس به سرعت و به آسانی است.

 

در صورت بسیار مفید است