سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اموزش جدید

صفحه خانگی پارسی یار درباره

آموزش سئو سایت چیست ؟؟؟؟

    نظر

سئو چیست؟

 تعریف Sempo (سازمان حرفه ای بازاریابی موتور جستجو)

SEO (بهینه سازی موتور جستجو) روشی است برای استفاده از طیف وسیعی از تکنیک ها ، از جمله بازنویسی کد HTML ، ویرایش محتوا ، پیمایش سایت ، کمپین های پیوند و موارد دیگر ، به منظور بهبود موقعیت شخص. وب سایت در نتایج موتور جستجو برای عبارات خاص جستجو .

 

3.2 تعریف تکمیلی

از اختصار آن در انگلیسی (بهینه سازی موتور جستجو) ، استفاده از یک سری تکنیک هایی است که شامل بهینه سازی صفحه (با اصطلاح فاکتورهای سایت) و اجتماعی شدن آن در اینترنت با سایر صفحات ( به اصطلاح عوامل خارج از سایت) به منظور بهبود موقعیت یک وب سایت در نتایج موتور جستجو برای عبارات خاص جستجو.

 

این تکنیک ها و ارتباط آنها برای بهبود موقعیت ، بسته به تکامل مداوم موتورهای جستجو متنوع و تغییر می کند.

 

3.3 تعریف گسترده و فراگیر

استراتژی و مجموعه ای از اقدامات با هدف جذب و حفظ ترافیک از موتورهای جستجو.

 

3.4 برخی ملاحظات

SEO در استراتژی تجارت و ارتباطات شرکت / موسسه ادغام شده است. موقعیت های خوب به تنهایی اگر به هیچ وجه به اهداف تجاری کمک نکنند ، هیچ ارزشی ندارند. بنابراین ، در اینجا نیاز به ادغام استراتژی SEO با سایر فعالیتهای بازاریابی وجود دارد.

 

توجه: در این متن SEO به خود فعالیت بهینه سازی موتور جستجو و همچنین به افراد و شرکتهایی که به طور حرفه ای درگیر کارهای SEO هستند اشاره دارد.

 

سئو: بهینه ساز موتور جستجو: شخص یا شرکتی که سئو را انجام می دهد.

 

سئو: بهینه سازی موتور جستجو: عمل بهینه سازی برای موتورهای جستجو.

SEO را SEO برای موقعیت یابی و / یا بهینه سازی در موتورهای جستجوی اینترنتی یا موتورهای جستجوگر وب می نامند (Search Engine Optimization ، به اختصار انگلیسی). این شامل روند بهبود قابلیت مشاهده یک صفحه وب در موتورهای جستجوی مختلف ، مانند: گوگل ، یاهو ، بینگ ، به روشی ارگانیک است.

 

منظور ما از ارگانیک روشی است که در آن کاربران مجبور نیستند برای داشتن موقعیت برجسته تری در نتایج جستجو به موتور جستجو پرداخت کنند.

 

SEO واقعیت بهینه سازی ساختار و طراحی وب سایت است. همینطور با محتوایی که در آن تولید می شود (عناوین ، برچسب ها ، کدها و ...). این امر به منظور تسهیل پیمایش موتور جستجو در وب سایت است.

 

دلیل اجرای کار جستجوگرها در وب سایت های ما دستیابی به موقعیت های بالا در موتورهای جستجو و در نتیجه بازدید بیشتر است که می تواند مشتری یا کاربر بالقوه خدمات ما شود.

 

 

مثلا:

ما اصطلاح "لوازم جانبی اتومبیل" را در Google و / یا Bing جستجو می کنیم ، و به طور پیش فرض 10 نتیجه وجود دارد که مربوط به جستجوی ما است. هرچه وب سایت در موتور جستجو بالاتر باشد ، احتمال ورود کاربر برای دیدن محتوای ارائه شده بیشتر است.

 

 

 

چگونه کار می کند؟

گوگل ، از طریق الگوریتم های بسیاری که استفاده می کند ، میلیون ها وب سایت را بر اساس مجموعه ای از عوامل رتبه بندی کرده و مشخص کرده است که کدام یک بیشتر مربوط به مجموعه ای از کلمات خاص هستند. این یک لیست از نتایج ارائه می دهد که احتمال بالایی برای مطابقت موثر با آنچه ما به دنبال آن هستیم ، زیاد است.

 

این فاکتورها و ترتیب اهمیت هر یک از رازهای هر شرکت است (گوگل ، یاهو ، بینگ ، MSN) به دلیل احتمال زیادی که اگر مشخص شود برای دستیابی به موقعیت بهتر سو mis استفاده می شود.

 

این تکنیک ها کم کم توسط همان افراد مرتبط با این شرکت ها (موتورهای جستجو) یا مدیران وب در سراسر جهان از طریق "آزمون و خطا" کشف شده اند. اگرچه ترتیب اهمیت به دلایلی که قبلاً توضیح داده شد ، هرگز با قطعیت و بقیه مشخص نمی شود.

 

SEO شامل اجرای اقدامات مختلفی است که به شما کمک می کند تا به هدف مورد نظر یعنی ظاهر شدن در میان اولین نتایج در موتورهای جستجو دست پیدا کنید.

 

واقعیت این است که هدف از داشتن یک وب سایت در اینترنت ، شناخته شدن چیزی و بازدید مردم از آن است.